search
menu

بازار شبانه تمونیانگ لنکاوی

[ پنهان کردن ]
بازارهای شبانه لنکاوی
بازار تمونگیانگ
لنکاوی، یکی از زیباترین جزیره‌های گرمسیری است که می‌توان برای تفریح و تجربه تعطیلات عالی به آن سفر کرد. کوه‌های وسیع، سواحل بکر و مراکز خرید متنوع آن از عمده دلایل خرید بلیط هواپیما لنکاوی توسط گردشگران هستند. لنکاوی، در زبان مالایی به معنای "عقاب قهوه‌ای" بوده و از حدود صد جزیره تشکیل شده است. اکثر جزیره‌های لنکاوی در مناطق غیرمسکونی و جنگل‌های انبوه پوشیده شده واقع شده‌اند و به دلیل تو در تو بودن جنگل‌ها، در روزگاران قدیم این جزایر جزو بهترین مکان‌ها برای دزدان دریایی محسوب می‎‌شدند. گرچه امروزه نیز، برخی جزایر لنکاوی با کاربری‌های عجیب به قطب گردشگری تبدیل شده‌اند. در جزیره لنکاوی می‌توانید در هتل‌های لوکس اقامت کنید، از غذاهای دریایی بسیار خوشمزه رستوران‌هایش تست کنید،از آرامش سواحل لنکاوی لذت ببرید و به بازدید از جاذبه‌های طبیعی نظیر غارها و آبشارها بروید و با کرایه یک اتومبیل و راننده بومی در جزیره بگردید و از خانه‌هایچوبی، درختان نخل و کودکانی که دوچرخه سواری می‌کنند، دیدن کنید. مطمئن باشید خرید بلیط هواپیما برای سفر به لنکاوی تجربه‌ای زیبا و فراموش نشدنی برایتان خواهد بود.
لنکاوی، بیشتر به مراکز خرید ارزان و معاف از مالیات معروف است و می‌توان آن را "بهشت خریداران" نامید. فروشگاه‌های معاف از حقوق گمرکی لنکاوی در اجناسی چون نوشیدنی‌ها،سیگار، شکلات، عطر، کفش‌های برند ورزشی، ظروف پخت و پز سهام دار هستند. پوشاک و صنایع دستی نیز در جزیره لنکاوی به وفور وجود دارد و با قیمت‌های ارزان و مناسب به فروش می‌رسند. گردشگرانی که بلیط هواپیما لنکاوی می‌خرند، معمولا در کنار تفریح و گردش به خرید اجناس مختلف از فروشگاه‌های لنکاوی می‌پردازند و در کشور مبدأ خود تجارت و فروشگاه خود را راه اندازی می‌کنند. بازدید کنندگان می‌توانند در فروشگاه‌های لنکاوی هرگونه طراحی و یا چاپ را به روی پارچه‌های معتبر سفارش داده و ارزان‌ترین و مناسب‌ترین قیمت خریداری کنند. جالب است بدانید در جزیره لنکاوی بازارهایی با عنوان بازارهای شبانه وجود دارند که در روزهای معینی از هفته برگزار می‌شوند و هر کدام در مکان‌های مختلف بساط پهن می‌کنند.
اگر قصد خرید بلیط هواپیما لنکاوی دارید، پیشنهاد می‌کنیم میان گشت و گذارها و بازدیدهایتان از مراکز خرید مختلف، سری هم به بازارهای شبانه لنکاوی بزنید. در بازارهای شبانه لنکاوی می‌توانید هر گونه جنسی که به ذهنتان می‌رسد، پیدا کنید و با قیمت‌های باور نکردنی بخرید.
بازار شبانه تمونیانگ لنکاوی

بازارهای شبانه لنکاوی


بازارهای شبانه لنکاوی، همان طور که پیش‌تر اشاره کردیم در تمام روزهای هفته در مکان‌های مختلف چون محله‌های Pantai Cenang، Kuah و Padang Mastirat برپا می‌شوند. فروشندگان اجناس مختلف در سرتا سر خیابان بساطشان را پهن کرده و به فروشندگی مشغول می‌شوند. فعالیت فروشندگان بازارهای شبانه معمولا از ساعت ۵ عصر شروع شده و تا ساعات پایانی روز ادامه می‌یابد. استقبال مردم محلی و به خصوص گردشگران از بازارهای شبانه لنکاوی بی‌نظیر و باور نکردنی است.
گردشگرانی که می‌خواهند در محل زندگی‌شان در زمینه پوشاک و البسه، کفش، ساعت، عینک آفتابی، کیف‌های جیبی و کیف‌های دستی، تابلوهای نقاشی، دی وی دی (DVD)، زیورآلات و بدلیجات و تمام چیزهای قشنگ ممکن تجارت و کسب و کار راه بیندازند، بهتر است بلیط هواپیما لنکاوی را بخرند و در اسرع وقت از بازارهای شبانه لنکاوی بازدید کنند. کیفیت و قیمت اجناس در این بازارهای هفتگی واقعا بی‌نظیر و حیرت انگیز هستند. گردشگرانی که عاشق خرید هستند، از گشت و گذار در بازارهای شبانه لنکاوی بسیار لذت خواهند برد.
بازار شبانه تمونیانگ لنکاوی

بازار تمونگیانگ


یکی از معروف‌ترین و زیباترین بازارهای شبانه لنکاوی، بازار شبانه تمونگیانگ (Temonyang Night Market- Thursday) است که فقط در روزهای پنجشنبه از ساعت ۵ بعد ازظهر تا ۱۰ شب برگزار می‌شود. اگر در روز پنجشنبه در جزیره لنکاوی حضور داشته باشید و به بازار شبانه تمونگیانگ مراجعه کنید، با تعداد زیادی گردشگر و مردم محلی روبرو خواهید شد که مشغول خرید هستند. خود شما نیز از دیدن بازار شبانه تمونگیانگ بسیار متعجب و شگفت زده خواهید شد. بازار شبانه تمونگیانگ یکی از محبوب‌ترین بازارهای شبانه میان مردم محلی و گردشگران است و انوع اجناس مختلف نظیر خرده ریزها، محصولات تازه، کیف پول، عینک آفتابی، ساعت، کیف دستی، نقاشی‌ها و خرت و پرت‌های بسیار دیگری در آن به فروش می‌رسند. محبوبیت بازار شبانه تمونگیانگ میان مردم محلی لنکاوی و گردشگران خارجی به قدری زیاد است که آن را "محبوب‌ترین بهشت خرید در جزیره لنکاوی" نیز می‌نامند. در بازدید از بازار شبانه تمونگیانگ شاهد تلاش، جنب و جوش، نشاط و فعالیت اهالی بازار همراه با شادی‌های محلی خواهید شد و دیدن چنین صحنه‌ای بسیار دلگرم کننده و لذت بخش است.
حتما در صورت خرید بلیط هواپیما لنکاوی، بازدید ازبازار شبانه تمونگیانگ را در اولویت برنامه‌هایتان قرار دهید. البته که در جزیره لنکاوی انواع مراکز خرید مختلف از لوکس گرفته تا ارزان و شبانه به تعداد انبوه وجود دارند، اما بازار شبانه تمونگیانگ از جمله بازارهای ارزانی است که باید بازدید از آن را هرگز از دست نداد. بازار شبانه تمونگیانگ برای گردشگرانی که قصد دارند در هزینه‌های سفرشان صرفه جویی کنند، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است